Blåvand Zoo 2015

Blåvand ZOO

Turen til Blåvand Mini Zoo gennemførtes som planlagt den 12. august, hvor 25 medlemmer mødtes foran indgangen. Formanden Arne Siig bød velkommen til medlemmerne og en særlig velkomst til dyrepasser Signe, der ville vise os rundt og fortælle historier undervejs samt svare på spørgsmål.

Efter rundturen mødtes vi i cafeteriet, hvor Signe fremviste en meget stor ”Klap En Slange”, som vi kunne røre ved. Ikke alle var lige begejstret for at komme tæt på slangen.

En STOR tak skal lyde til Blåvand Zoo for gæstfriheden og i særdeleshed til Signe for en fremragende og inspirerende rundvisning.

Herefter fik vi os bænket og kunne nyde den medbragte kaffe og kage. Enkelte havde faktisk medbragt en hel bradepande med dejlig kage. Der var ikke stor afsætning, da alle vist havde medbragt rigeligt kage. Tak for en supertur.