Nordsjællands fuglepark - Zen-garden

Sommer turen i år gik til Sjælland. Først besøgte vi Nordsjællands fuglepark ved Græsted, hvor vi bla. så et meget flot Flyveshow med de store fugle i den fri natur.

Derefter gik turen til Zen-garden ved Stenlille - en fantastisk have på vestsjælland fyldt med vand, koi karper, rhododendron, roser, georginer og vandfald.

En have på 24.000 m2 som er fyld med de mest utrolige planter og et bjerglandskab, som består af mere end 6.000 tons granitsten. Haven rummer også et af Europas største koi-karpe anlæg bestående af 4 damme med omkring 700.000 liter vand.

Inden turen hjem til hovedlandet, var der smørrebrød og en kold øl.