SIDER OPDATERET: den 2/8 2020
Forsiden:Så starter vi igen
Lokal 1 opdræt 2000
Lesson spurvepapegøje

Hov! du kiggede lige på vores hjemmeside

Interreserer du dig for stuefugle, så meld dig ind i foreningen, her får du råd og vejledning om dine fugle, medlemsblad, besøger andre fuglefolk, hører foredrag og ser film. Henvend dig til en fra bestyrelsen for at blive medlem.

Så starter i igen

Så starter vi igen op med foreningens aktiviteter, der er stadig nogle restriktioner som gør at vi har værret nødt til at lave nogle ændringer, vi skal jo stadig passe på hinanden.

Da turen til Nygårds afrika ikke kan gennemføres, holder vi Grillhygge og fuglekig hos Gerda og Arne Siig, denne dag blev jo aflyst i juni, så ny dato bliver fredag 14/8 2020, nærmere om mødet i nyhedsbrevet som kommer sidst i juli.

Angående vores udstilling vil her også komme til at ske ændringer, da de komunale regler pt. gør at vi ikke kan være i Mdborgerhuset, vil årets udstilling vil komme til at foregå som en hjemmebedømmelse, hvor dommeren kommer hjem til dig og bedømmer fuglene og planterne. tilmelding vil være som hidtil, mere herom senere.

,