OPDATERET den 15/4 2018

Næste møde

Vadehavscenteret

Lørdag 5 maj kl. 13,00

Så er det blevet tid til en lille udflugt, denne gang går turen til det nye Vadehavscenter i Vester Vedsted. Det helt nye center har høstet mange roser for sin arkitektur, og moderne måde at informere publikum om livet i og omkring Vadehavet på.

Vi starter fra P pladsen ved mødelokalet kl. 13,00. og er ved Vadehavscenteret ca. 13,30 vi kører i private biler Har du ikke mulighed for selv at køre finder vi ud af det, med samkørsel. Her betaler man 25 kr til den der kører. Entre til centeret koster 100 kr. bliver vi 15 personer kommer vi ind for 80 kr. foreningen giver et tilskud på 50 kr. pr. medlem. Så bare mød op og så vi kan få en hyggelig eftermiddag.

Medbring selv kaffe, som vi kan nyde i deres kaffestue

Foreningen afholder volierebesøg og gril,

Tirsdag den 12 juni kl. 15,00

på Vestre Landevej 22 i Varde,

hos Anita & Robert.

Her starter vi med kaffe og brød kl. 15,00.

Hvorefter der er rundvisning i voliere og bure med fugle.

Vores fuglehold består af Nordiske, Amerikanske, Asiatiske  Australske og Afrikanske fugle og kanarie, samt de små græsparakitter og Dværgpapegøje.

Ca. kl. 17,00 tænder Anita op i grillen, for at vi kan få lidt spiseligt.

Her er Anita vært med en pølse eller to, samt andet spiseligt, bl.a. salat/grønt. Pris for Kaffe og grillmad 30 kr.

Tilmelding inden 6 juni, til Anita på mobil 61395062.

N.B Bestyrelsen har lovet godt vejr, så lad bare regntøjet blive hjemme.

Anita & Robert

Velkommen til vores hjemmeside