Foreningens formål er:

At oprette, vedligeholde og udbygge kontakt og samarbejde mellem fuglevenner.

At udbrede kendskab til de fugle der lovlig må holdes under beskyttede forhold, samt deres levevis i naturen, fremavle fugle, herunder disses artsrene mutationer.

At medvirke til, ved udbredelse af kendskab til pleje, hold og opdræt, at bevare disse fugle under dyreværns etiske forhold og arbejde for bevaring af disse fugle i naturen.

At udbrede kendskab til internationale konventioner og forordninger, der berører hold af disse fugle.

At foreningen er medlem af Landsorganisationen Danske Fugleforeninger (L.D.F.)

Seneste kommentarer

21.09 | 06:41

Hej Birgitte
Nej vi holde desværre ikke flere fugleudstillinger, da besøgstallet ikke står mål med det store arbejde der er med at lave den.

20.09 | 21:36

Hej
Afholder i ingen fugleudstillinger for offentligheden i 2022, som i gjorde før Corona? Vil det komme efterfølgende år?

03.07 | 18:18

Jeg mangler 3 stk europæiske hunner og 1 han. Bor på Fyn. Er der nogen der har dem til salg.?
Mobil 27191506.

01.04 | 10:51